Snäppet bättre

2008-05-10 @ 14:56:41

Tack för all postiv energi och snälla ord, det måste ju hjälpt för idag mår jag något bättre. Fick till och med en hyfsad natts sömn! Kan berott på att jag tog en pytteslurk vin (vi skålade för födelsedagsbarnen) och sen lite extra mediciner haha.. Men ändå.

Idag är det ju den stora släktfesten, så nu ska jag ta mig en dusch och försöka vara lite social nere vid grillen. Kommer nog behöva smita undan några gånger, det kan bli lite mycket på en gång annars. Hörs snart goingar!

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Tack!,,,du e´go, hoppas du mår bättre och bättre nu, och att du får en trevlig kväll med grillning och mys,,,, och du! du vet vi oxar, vi är starka ;-)



Kramen.

2008-05-10 @ 15:21:09
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jag skålar med dig och önskar en trevlig kväll vid grillen.

Kram/oxen Elisabet

2008-05-10 @ 15:52:01
Postat av: vindensmelodi

:-)) är du också oxe? Hahahaa - helt oslagbart asså´!

2008-05-10 @ 20:15:17
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Yes, jag är också oxe, otroligt men sant!

Nu ska vi oxar hjälpa vår "lilla" oxe så hon blir stark igen.

Kram/Elisabet

2008-05-10 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0