Hmm, vad händer nu då?

2008-05-12 @ 16:56:48

Läkaren har ringt nu och mina levervärden var tydligen inte så bra. Levern är väldigt belastad av alla mediciner just nu så jag får inte ta cellgiftstabletterna på ett tag och det känns inte så kul eftersom jag behöver dem.

De ska skicka en akutremiss till röntgen nu i alla fall, så jag får nog en tid imorgon för idag var det stängt på magnetröntgen.

Får se lite vad som händer nu, om det blir så att jag ska börja med det där nya läkemedlet Yondelis istället för tabletterna..? Äh, ingen idé att spekulera innan jag vet mer. Tar en dag i taget.

Har varit duktig och gjort massa övningar med mina hantlar idag, armarna måste ju också få sig en omgång ibland!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Du SKAAAA bli bra, så är det!

Kram/Elisabet

2008-05-12 @ 17:23:20
Postat av: vindensmelodi

Åh, jag hoppas att du får kraften och orken tillbaka i alla dina organ och i hela kroppen,,, och att du bekämpar skiten och att du gör med den som med salladshuvudet!!!!

Och till sist står du där,,,helt ren, helt lycklig, helt fri och helt underbar och bara tar emot livet som kommer till dig :-)



Go girl.

Cyberkramar och kärlek och ljus.

2008-05-12 @ 17:50:16
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

åh det är så underbart att få såna här kommentarer speciellt såna här dagar, det lyfter upp humöret och viljan. Goingar! :D

2008-05-12 @ 22:33:50
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0