Ge mig energi

2008-05-30 @ 21:00:08

Åh vad cystorna börjar fylla på sig nu känner jag, värmekudden har legat varm på magen hela eftermiddagen. Hoppas de fyller sig fort så de spricker snart, då försvinner den smärtan i alla fall om det blir som jag tror. Vill så gärna ut och ta en promenad och röra på mig, men jag orkar bara inte.

Men jag har däremot mer bra nyheter, ASAT/ALAT (levervärdena) är nere på 3.4 nu!! Det är ju helt otroligt. Inte långt kvar till normalvärde nu ju.. Så förhoppningsvis kan vi börja med cellgifterna igen om två veckor när jag kommit tillbaka från Gotlandssemestern. Håll tummarna för mig, det måste vägen nu, det ska gå!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Håller verkligen mina tummar för dig, Jättehårt!!!!

Kram/Elisabet

2008-05-30 @ 21:22:07
Postat av: Sofia

Jag håller tummar tår och allt annat som går att hålla! Pussar!

2008-05-30 @ 22:36:09
Postat av: Cattis

Hej gumman!



Om nån fixar detta, så är det Du. Jag håller, liksom de andra, både tummar och tår, men det är Du som får hålla i styrpinnen. Vi har precis kommit hem efter att ha hälsat på syrran (bor jättenära) och det är sovdags, men jag var tvungen att kolla Din blogg innan jag la mig. Min älskling hälsar så gott, vi kanske kunde kika in till Dig nästa gång vi åker till Värmland..., det är ju på vägen så att säga....



Kramar i massor



Cattis

2008-05-30 @ 22:48:26
Postat av: Madde svarar

Tack goingar :)

Cattis, jag bor inte i värmland, utan i Trollhättan hehe.. så det är nog en liten omväg :) hälsa tillbaka så gott till sambon!

Natti på er alla, kram!!

2008-05-31 @ 00:48:01
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: rebecca!

hej gumman! jag håller tummarna! hoppas din helg blir bra! puss rebecca

2008-05-31 @ 10:14:53
Postat av: vindensmelodi

Håller jättestora tummar för dig :-) Härligt.

2008-06-01 @ 22:38:19
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0