Fortsätt såhär, snällaaaa!

2008-05-29 @ 14:24:06

Mina ASAT/ALAT värden (levervärden) har gått ner från 7.7 till 5.5 på två dagar! De har hoppat upp och ner hela tiden (mest runt 25, vilket är alldeles för mycket) och de ska egentligen ligga på noll komma nånting.. Så det är en del kvar innan jag kan vara lugn, men det var ett positivt besked i alla fall! Hoppas det fortsätter såhär så jag kan börja med cellgifterna så snart som möjligt igen.

Det roliga är att läkaren inte fattar nånting, det brukar inte gå till såhär, de brukar tydligen inte bli så mycket bättre. Vad beror det på? Vad det än är så hjälper det!

Såg att jag fick ett litet besöksrekord igår, vad roligt att nya människor hittar hit! Ni är så välkommna, hoppas ni vill stanna en stund. Ha en härlig dag nu, det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Tjoho! Va kul :-) Man ska ju glädjas även åt det lilla - Härligt - åt rätt håll :-)



Go girl ;-)

2008-05-29 @ 14:28:15
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Oj, vad glad jag blev när jag läste om dina levervärden. Kanon ju att kroppen fixar detta. Hur dom kunnat gå ner..... ja, det är mycket man inte förstår sig på. Fler glada överraskningar!!!!!!

Kram/Elisabet

2008-05-29 @ 17:05:50
Postat av: Mikaela

0.75 säger dom till mig att det "normala" är, men levern är verkligen seeeeeg!

2008-06-09 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0