Ett ministeg i rätt riktning

2008-05-24 @ 23:06:08

Har ju höjt grunddosen på det smärtstillande sen nån vecka tillbaka nu, och jag börjar känna att kroppen börjar vänja sig vid den nu - har inte tagit en enda extra morfintablett idag! Det enda som behövs är kanske en eller två lite senare så jag får sova ordentligt inatt.

Att jag inte har lika ont beror nog på lite olika saker tror jag. För det första kan det vara cortisonet som börjar verka så smått.. Sen fick jag lite mer healing igår.. Och ja som sagt, kroppen börjar väl ta till sig det smärtstillande lite bättre också. Skönt, det får gärna fortsätta i den här riktningen tycker jag!

Fick ett ryck och köpte min helt egna godispåse för ehm.. hehe. 65 spänn eller så. Men nu vill jag inte ha. Typiskt mig.


Kommentarer
Postat av: Anne

vi ska nog kunna komma på ett sätt att tömma godispåsen.



he he he.



puss!

2008-05-24 @ 23:21:34
Postat av: Anonym

vi ska nog kunna komma på ett sätt att tömma godispåsen.



he he he.



puss!

2008-05-24 @ 23:22:13
Postat av: Elisabet

Längtan efter godiset var väl ett sundhetstecken!

Att andra kan få hjälpa dig att äta upp det blir dom nog inte ledssna över.

Hoppas du slipper en massa smärtstillande och att allt vänder åt rätt håll. Kom ihåg att kroppen är unik, den är helt fantastisk på att klara av det man inte trodde ibland. Du är alldeles speciellt unik, Madde!

Kram/Elisabet

2008-05-25 @ 07:46:30
Postat av: Jen

Härligt att höra att det går åt rätt håll!

Du är stark!

Kram

/J

2008-05-25 @ 11:11:21
Postat av: Egoina

tack :D

2008-05-25 @ 14:54:49
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Låter härligt. Jag har också en godispåse här för säkert typ 65:-

Bah! va gott,,,men ibland får jag också bara för mycket,,, men suget kommer tillbaka, och då är det ju finfint att ha en påse :-)

2008-05-25 @ 20:15:41
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Haha precis. I värsta fall får jag köra på min strategi att norpa en bit av varje godis så jag har kvar till senare tillfälle, funkar finfint det! XD

2008-05-26 @ 00:16:40
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0