Sirenen Leo

2008-05-08 @ 20:26:22

Nu börjar släkten droppa in så smått inför helgens släktfest. Min moster, hennes man och deras 1-årige son Leo kom precis förbi på middag. Jag är inte van vid småbarn, uh gud nej haha...

Ni måste förstå att det är liiite jobbigt för mig, som normalt sett knappt har något ljud på tv:n, att genomlida en middag genomsyrat av ett sirenliknande, väldigt högljutt UÄÄÄÄÄH, GA GA GA, BUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHH...!

Jag tycker om dem jättemycket, Leo är jättego. Jag är bara inte van.

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

:-)) Jag förstår dig precis! Det är skitjobbigt med höga ljud överhuvudtaget, och helst då ett litet barns höga ciss,,,,

Jag har blivit otroligt ljudkännslig, tål knappt radion eller tv´n som du säger,,,och när ungarna skriker så får jag otroliga stress symtom,,,adrenalinet pumpar hej vilt i kroppen. det är ju inget man vill eller är stolt över, men det är den krassa sanningen ;-)

Så barnskrik är nog ett bland det värsta att lyssna på då - även om man gillar kids...

2008-05-08 @ 22:18:45
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Anonym

:-)) Jag förstår dig precis! Det är skitjobbigt med höga ljud överhuvudtaget, och helst då ett litet barns höga ciss,,,,

Jag har blivit otroligt ljudkännslig, tål knappt radion eller tv´n som du säger,,,och när ungarna skriker så får jag otroliga stress symtom,,,adrenalinet pumpar hej vilt i kroppen. det är ju inget man vill eller är stolt över, men det är den krassa sanningen ;-)

Så barnskrik är nog ett bland det värsta att lyssna på då - även om man gillar kids...

2008-05-08 @ 22:19:28
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag kommer hem en sväng på söndag. Har du kanske tid så kan vi kalasa (eftersom jag inte fått fira dig än)?

Puss, och grattis igen!

2008-05-08 @ 22:38:23
Postat av: Madde svarar

Ooh Jennie det kan bli tajt just på söndag.. vi får ta o höras om det, sms:as eller telefonas lite. Puss, och tack igen! ;)

2008-05-08 @ 22:43:03
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jodå , dt är allt bra med mej , men du får ha dt så bra ! Fortsätter följa din blogg som alla andra , hoppas du tar kål på idioten snart :) Hoj !

2008-05-09 @ 21:02:17
URL: http://sunnerdaahl.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0