Det ser ut att funka bra det här

2008-05-05 @ 23:01:09

Ja det verkar som att det kan räcka att höja morfinet 5 mg, jag har inte haft lika ont idag. Och det brukar ändå ta några dagar innan det får full effekt, så det kommer nog bli skitbra det här. Dessutom pratade jag med läkaren som tyckte det var en bra idé att höja, så nu känns det rätt lugnt.

Har varit en väldigt lugn dag med mycket vila, det får bli så tills kroppen vant sig vid den nya dosen. Jag får passa på att vila nu också, för det blir en fullspäckad helg! Vi ska samla ihop släkten på mammas sida och fira lite allt möjligt på lördag; min och Davids födelsedag, våran förlovning, kusindop, bröllop etc. haha.. det blir en del som sagt. Och på söndag ska vi syskon och våra pojk- och flickvänner träffas hos pappa en sväng. Jag ser fram emot det väldigt mycket, för det var så längesen vi träffades alla tillsammans.

Nu har jag deklarerat också, show me the moneeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0