Att sova eller inte sova

2008-05-09 @ 01:12:25

Är himla tröttis men jag drar mig lite för att gå och lägga mig. Jag har inte sovit ordentligt på typ en vecka, smärtorna har blivit värre och värst är det på natten. Så det är ju roligare att sitta här och ha ont än att vrida och vända sig i sängen och ha ont. Funderar på att åka och göra nån undersökning imorgon för säkerhets skull..

Jag har varit tvungen att ta massa painkillers idag och för mig är det verkligen jobbigt att tvingas göra det. Jag vet att om man har ont ska man ta skiten. Men grejen är att jag fick abstinensbesvär när jag trappade ner från den stora dosen i november/december, och det vill jag inte gå igenom igen. Det är därför jag är lite restriktiv.

Samtidigt vill jag ju kunna ha ett liv och slippa ha ont! De lovade att ringa från Jubileumskliniken idag och svara på mina frågor men det gjorde de inte. Får jaga dem lite mer imorgon helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Angel

Hoppas verkligen det blir bättre snart,låter inte kul.

2008-05-09 @ 01:52:02
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Angel

Oj läste nyss varför du börja blogga,finner verkligen inga ord.Känner dig inte så bra men vi är från samma stad,hoppas du fått all vård som är möjlig.Är du på väg att bli frisk?

2008-05-09 @ 01:55:04
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jag tänker såå ofta på dig......undrar vad det är för cancer du har.....vill du berätta, så maila mig.



Varma cyberkramar!/Elisabet

2008-05-09 @ 06:05:13
Postat av: carro

tack så mycket :)

hoppas det går bra för dej.

2008-05-09 @ 06:42:52
URL: http://carrooline.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Nej, usch och fy! Det är pissigt när man går och väntar och väntar på att de ska höra av sig,,,och så gör de inte det! - Visst finns det mycket att göra för dem, men man kan ju inte lova och sedan inte hålla det,,,, det är dåligt.

Jag hoppas verkligen du får prata med dem idag,,, så´na här frågor om medicinering och så är viktiga och jobbiga, och man vill ha svar så fort som möjligt,,,

ibland får man liksom panik av att man är så liten och att man är så maktlös och beroende av sjukvården! - Och det är man ju, bara pissigt att inse ibland när man väntar och väntar,,,,

2008-05-09 @ 08:42:21
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0