Yes

2008-06-26 @ 14:55:32

Jag fick ta tabletten! Eftersom jag fick hoppa över igår så blev det ju bara 4 av 5 den här gången, men 80% av kuren är ju bättre än inget alls. Så nu blir det uppehåll i 20 dagar för att sen köra på i 5 dagar till!

Nu känns det bra.

Jag pratade med smärtteamet igår förresten, ska ta bort Oxycontinet (smärtstillande) och byta ut det mot nåt som hette Metadon. Jag har ju haft Oxycontin ända sen jag fick diagnosen tror jag, och det fungerar ju inte så bra egentligen så det är nog dags att prova nåt nytt. Metadonet kunde tydligen göra mig trött och ge mig lite extra ont just under första veckan innan jag vant mig, men sen ska jag bli piggare och mer smärtfri!

Åh idag är en sån bra dag. Jag känner mig så sjukt avslappnad, glad och inspirerad.
Alla dagar borde vara såhär. Det ska de vara, nu bestämmer vi det.


Kommentarer
Postat av: Anita Larsson

Det är märkligt, jag kommer hem från jobbet trött, less och sliten. Jag öppnar din blogg och DU gör mig, med din smittande entusiasm och kraft, piggare och gladare! Du är fantastisk Madde!

Hoppas bytet till Metadon blir bättre i längden!

Tack, för DINA energikickar, här kommer några till dig, tack vare dig! Kram Anita

2008-06-26 @ 17:46:35
Postat av: Hanna :)

Hej där! :)

Jag läste artikeln om dig i TTela, och blev verkligen berörd!

Jag kan inte riktigt förstå vad du har gått i genom/GÅR igenom, men jag försöker!

Du har liksom fått mig att tänka till lite, förstå hur bra man egentligen har det! Du är en inspirationskälla för mig!

Och jag hoppas verkligen att du övervinner denna hemska sjukdom!



With love / Hanna

2008-06-26 @ 17:57:28
URL: http://justpictureit.se
Postat av: Madde

Hej Madde!

Sitter just nu och läser igenom din blogg. Jag bröjade vid ditt första inlägg och nu när jag läser sista inlägget så känns det som du är helt frisk. Dina värden blir bara bättre och bättre, väldigt kul att se. Forsätt att skriva och kämpa, hålla alla tummar för dig!

//Madde

2008-06-26 @ 19:42:28
Postat av: Petter Samulin

Yay för bra dagar! :) Det är bestämmt nu. Denna dag var bra, för att det var en dag till. Inte för att den varit speciell utan ja,..

Vad är det du blir inspirerad av denna dag?

2008-06-26 @ 23:22:12
Postat av: Madde svarar

Anita: tack, och varsegod :D



Hanna och Madde: Tack för dom orden, det var verkligen roligt att höra!



Petter: Oj jag vet inte vad som inspirerade mig, bara att vakna på rätt sida tycktes hjälpa hehe :)



Stor kram till er alla!

2008-06-27 @ 19:12:53
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0