Mys i världsklass

2008-06-10 @ 00:16:53

Vi har haft en underbar kväll, och den är inte slut än på länge! Har suttit och njutit på vår balkong och sett solnedgången därifrån, sen beställde vi upp mat och lite crêpes till sviten. Som sagt, det känns riktigt lyxigt. Sånt här borde man unna sig oftare!

När vi satt där på balkongen och solen hade gått ner.. och det stod tända ljus överallt .. och jag är med min älsklingsperson i hela världen.. så fanns det inget annat i mina tankar än hur grymt lyckligt lottad jag är ändå..! Njuter av varje sekund.

Nu är är det lite för kallt för att vara ute, så nu är det istället fullt med tända ljus i hela sviten, myyys! Det finns en massa filmer, och vi ska nog kolla på "En officer och en gentleman". Ingen av oss har sett den, så det blir nog alldeles perfekt!

Här är lite bilder till er som är nyfikna. Tyvärr har digitalkameran pajat, så allt är taget med mobilen..!
(klicka för att få dem större)







Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

:-)) Hahhaaa,,,åh vad jag känner igen mig, vi var precis överallt på Gotland - bara såååå mysigt :-) Gud va fina ni är,,, och vad härligt att ni får ha de gött´

Pst,,,precis ett så´nt linne har jag med ;-) Helsnyggt!



2008-06-10 @ 11:00:55
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Hihi ja riktigt mysigt!



Pst, det har du nog inte, för det är en klänning ;)

2008-06-10 @ 15:03:35
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

:-)) Hahhaaaa,,,va!? hahhaaaa,,,ser precis ut som mitt linne som jag köpte på veromoda ifjol sommar

:-)) ASG - En klänning,,,hur kan jag ta så fel,,,fast iofs syns det inte så bra på kortet :-/ Hehe ;-)

2008-06-13 @ 18:39:57
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0