Så funkar det

2008-06-22 @ 11:37:33

Tänkte förklara lite kort hur de funkar, de här nya cellgifts-tabletterna. Den sorten vi ska pröva nu heter Vepesid och används i USA för just min typ av cancer, DSRCT. Jag ska ta en tablett varje dag i 5 dagar - söndag till torsdag. Sen är det uppehåll i 20 dagar och så tar jag dem i 5 dagar etc. Eftersom levervärdena fortfarande inte är helt på det gröna börjar vi med en lägre, reducerad dos som vi sen förhoppningsvis kan höja.

Enligt läkarna kan bieffekterna vara att jag tappar lite hår igen, illamående och låga värden i blodkropparna. Men det lyssnar vi inte på, tänk bort bort bort! På med mina sea-band bara (kommer ni ihåg dem? kolla HÄR) så blir ju illamåendet genast en mycket lättare historia.


Waaaah jävlar, kolla vad stora de är! Hur ska det här gå till hade de tänkt?


Kommentarer
Postat av: Micaela

Waah, monstertabletterna anfaller! ;) Dom här tabletterna kommer att hjälpa! Det är jag helt säker på! Men har du fortfarande kvar kortisonet på samma nivå?



Jag har själv skaffat mig seaband men jag har aldrig tänkt på att jag kan använda det i andra syften än när jag åker båt eller buss.



Tack för att jag kunde skriva din adress och hänvisa folk vidare till din blogg.:) för det förtjänar du som sagt.

2008-06-22 @ 18:15:53
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com
Postat av: Sophia

Heja dom rosa tabletterna!!! Vad intressant, tack för att du visade hur det fungerar, jag förstod aldrig innan att man tar tabletter, jag trodde det bara var scanning/strålning eller sånt. Bra info för oss okunniga. :D

2008-06-22 @ 21:23:32
Postat av: Sophie

Ojj, inte små som sagt. Kämpa på tjejen!! :D

2008-06-24 @ 19:18:10
URL: http://phhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0