Yoga och patriotism

2008-06-29 @ 17:49:27

Skön söndag. Det följde med en yoga-dvd i iForm, funderar på att kolla om det kan vara nåt att ha. Fixar ju inte alla de där övningarna jag kunnat innan - jag var en riktig jävel på det, en vig jävel haha.. -  men det skadar ju inte att försöka. Och jag ska allt bli en vig och vältränad jävel igen, det kommer tids nog.

David är här och vi ska kolla på EM-finalen lite senare. Jaa, men det är ju final, då måste man ju faktiskt kolla. Jag vet inte riktigt vilka jag håller på - Spanien är ett bra lag, men jag är ju trots allt halvtysk. Så jag borde kanske vara lite patriotisk?

Halvtysk och halvfinsk, det är jag det. En bättre blandras kan det nog inte bli he he..

Kommentarer
Postat av: Alisa

Hehe vad grymt, själv är jag halv ryss och halv kuban! Så hig five för udda blandisar!

2008-06-29 @ 18:42:19
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Mmmm jag gillar yoga,,,

2008-06-29 @ 23:09:31
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0