Shopping löser allt, ok?

2008-06-25 @ 22:30:46

Jag vet, jag har uppdaterat jättedåligt de senaste dagarna. Jag känner mig nästan lite handikappad när jag inte får tid eller utrymme att blogga, som att en liten bit av mig blir försummad haha.. Är det illa då eller?

Men nu blir det ändring på det, för laptopen funkar! JAAAAA!!!

Jag fick däremot inte ta tabletten idag, mina blodplättar var precis på gränsen till för låga och likaså albuminet. De kommer och tar prover imorgon bitti igen så då får vi hoppas att det blivit lite bättre. Klockan hann bli halv tre innan jag fick det beskedet, jag kan ju meddela att den halva pizzan som låg och chillade i kylen försvann väldigt fort efter det!

Idag har jag och David tagit en liten runda på stan. Vi satt och myste vid kanalen en stund också, alltid lika härligt. Men på stan köpte D ett par skor och jag köpte lite mint. Jag vet inte varför, men det hjälper mot illamående. Mint alltså, inte skor. Fast i och för sig kan nog shopping i allmänhet vara bra mot de flesta åkommor och krämpor. Vi bestämmer det tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Viktor Henriksson

Hej Madde, Viktor heter jag och jag tror inte du mins mig men jag var klasskamrat med din syster i högstadiet och läste sedan musik på gymnasiet vilket jag hört att du oxå gjort?!

Det här är första gången jag besöker din blogg och jag måste säga att den gör mig glad. Den gör mig glad för att jag själv försöker vara en positiv människa som ser lösningar, o så ser jag hur du, i en otroligt svår situation, är mer positiv, glad och framtidssugen än jag själv.. helt underbart.. du skriver också på ett roligt, lättsamt sätt som får mig att le :)

Ville egentligen bara visa mitt stöd och skänka en tanke som syns.



Hälsa din syster och fortsätt kämpa på nu. med dagens utveckling inom sjukvård är snart din cancer botad. min mamma fick nyss besked om att hennes cancer var botad, klart din blir de oxå :)

fortsätt vara stark o ta hand om dig!

Viktor

2008-06-25 @ 23:07:50
Postat av: Madde svarar

Hej Viktor! Jo det stämmer att jag också gick musik, kommer tyvärr inte ihåg dig från stavretiden.. Pojkvnnen däremot (David Öhman) hälsar, ni hade varit med i Lysistrate tillsammans :)



Vad roligt att höra att det är uppskattat, alltid kul att kunna få folk le! Tack för dina värmande ord, och STORT grattis till din mamma! Sånt ger mig hopp av att höra :) Ha det underbart!

2008-06-26 @ 01:31:40
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0