Mission complete

2008-06-05 @ 00:47:01

Jag lyckades göra precis allt jag hade planerat idag, yaay! Gick på föreställningen. Jag försov mig lite, men hann ändå och det var kul. Träffade på Eric och Niklas där, och så pratade jag en stund med Bengan. Och Carrobejb, du är bäst..!

Hmmm det är inte bara jag som inte känner igen mig själv. Det känns inte kul. Inte kul alls. Vill inte vara svullen mera, jäkla biverkningar. Blir bara mindre och mindre benägen att visa mig bland folk, vilket är rätt synd nu när värmen är här. Det är nog väldigt bra tajming för mig att åka till Gotland nu. Där finns det ingen som känner mig, där behöver jag inte bry mig för fem öre. Ska bli skönt.

Hursomhelst så satt jag, pappa och Naiad ute några timmar på eftermiddagen i det härliga solskenet! Sen gick jag in och hängav mig åt Grey's Anatomy + Sex and the city, vad annars liksom hehe.. Kom till slut hem vid halv tolv och nu  känner jag mig halvt hjärndöd så ska nog ta och knyta mig, gäääsp.. Godnatt på er goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0