Spararn's tös

2008-07-01 @ 00:06:59

Jag kom äntligen på någonting jag kunde köpa med de där pengarna jag fick. Det är ganska kul att spela golf tycker jag. Har inget grönt kort eller nåt sånt men jag tycker det är roligt att gå korthål och slå på rangen (heter det så..? hehe jag har koll alltså) med David ibland. Har inte gjort det sen förra året i och för sig men hur som helst. Jag tänkte att jag kunde köpa några begagnade klubbor, men nehej. Det var onödigt för David har massor med klubbor jag kan låna.

Så nu lägger jag det här på hyllan, jag sparar pengarna helt enkelt. Ni gav jättegoa tips med resor osv, men jag är inte riktigt i skick för att åka iväg långt just nu i mitt tillstånd.. Däremot tipsade en läsare om en butik i närområdet där man kan designa sitt egna smycke. Det kan ju bli något riktigt bra och personligt som man garanterat blir nöjd med, tack Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0