Tönt

2008-06-02 @ 20:17:08

Har varit på sjukhuset en sväng idag för att prata med smärtteamet. Vi kom fram till att jag ska dela upp medicinerna så jag tar dem tre ggr per dag istället för två, så kanske jag blir lite piggare också! Ska börja med det imorgon.

Usch jag känner inte igen mig själv när jag tittar mig i spegeln längre.. Cortisonet gör mig så svullen och jag trivs inte med det för fem öre. Jag vet att det är en skitsak, det är det verkligen. Ni som känner mig vet vilken stor fåfänge-tönt jag är. Men näh, jag måste få störa mig lite ibland.

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Även om man har en svår sjukdom, och alla förväntar att det sista man ska tänka på är om man ser svullen ut eller inte,,,, så måste man få vara fåfäng också :-) Självklart,,,HerreGud! Du är ju samma tjej nu som tidigare, även om du säkerligen fått nya insikter och nya mål i livet, och nytt perspektiv på tillvaron. Men det säger ju inte att du inte kan var fåfäng :-) Det är väl ett bra livslust tecken tycker jag!- just att vara fåfäng. Självklart finns det annat som är viktigare, det vet ju du om någon, men skäms absolut inte för att du vill fortsätta vara snygg och attraktiv under din sjukdomsperiod! Jag skriver period,,,,just för att det är det - du kommer att klara av detta, och denna perioden i ditt liv kommer att vara över ;-)

Nej, fortsätt att vara fåfäng du, och behåll glöden.

Jag sänder dig mycket värme, kärlek och energi :-)



Kram på dig snygging!

2008-06-02 @ 22:52:28
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Mikaela

usch ja, cortison är verkligen förjävligt, dock hjälper det men ändå :/

2008-06-09 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0