Tjejkväll

2008-06-14 @ 22:10:32

Jag, min kära mor och moster har en liten tjejkväll, kollar på fotboll och frossar i jordgubbar.


Funderade på varför Zlatan är så jäkla hajpad... Okej visst han har gjort två mål. Jaja. Grejen är att efter Sverige-Grekland matchen stod det massor om Zlatan i tidningarna, men den där Hanssons mål var ju ändå mycket mer underhållande. Bara för att Zlatan är Zlatan, sååå töntigt. Haha nää nu räcker det med fotbollssnack, jag blir ju nästan trött på mig själv.


Får se när vi kan låna hit Naiad igen, saknar den lilla tösen! Men det blir antagligen inte förrän i mitten av veckan eftersom jag ska göra en röntgen på måndag (De ska kolla närmre på de där kärlen runt levern som inte såg så bra ut) och sen blir det nåt läkarbesök i Göteborg också. Så det blir kanske smidigare att inte ha Naiad här förrän det är gjort.

Nä nu får jag ta och vara lite social en stund, hej så länge goingar!


Kommentarer
Postat av: DAVE

HAL IS MADDE HAL IS!



Älskar dig ändå

2008-06-14 @ 23:32:22
URL: http://therealcolombo.blogg.se/
Postat av: Elin

hejsan vännen´.. hoppas du haft det bra på semestern! =)

jag ska fixa telefonkort i morgon så jag kan inte ringa dig i veckan =)

ha det super! pussokram Elin

2008-06-15 @ 05:23:50
Postat av: Elisabet

Madde, vet du vad, Du är en otrolig glädjespridare, så positiv i allt!

Ha det bäst

Kram/Elisabet

2008-06-15 @ 10:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0