The Secret

2008-06-03 @ 01:02:55

Nu är det dags att bläddra igenom "The Secret" lite igen tror jag. Jag gör det ibland. Man ska definitivt läsa boken ordentligt en gång, men sen är den grymt bra att ha och bläddra i om man behöver påfyllning av positiva tankar.

Om ni frågar mig så borde alla läsa The Secret, den har hjälpt mig och mitt tankesätt mycket och jag är övertygad om att alla kan få ut nåt av den, bara man ger det en chans!

Hehe lyssna nu.. låt oss tillägga att jag ALDRIG läser böcker. Så då förstår ni att det är bra skit.

Vill du ha ett lyckligt liv, en nystart, eller bara få lite nya perspektiv på saker och ting är detta ett bra och enkelt första steg..!


Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Åh,,,jag har tänkt läsa den tusen gånger, men aldrig köpt den,,,måste få tummen ur nu :-) Men jag har jättemånga böcker som jag plöjt igenom i samma genre :-)

2008-06-03 @ 14:01:23
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Vida

The Secret är verkligen bra, jag har inte boken själv men har filmen. Den lyssnar jag på ibland när jag gör andra saker och trots det lite väl kommersiella formatet på filmen så tycker jag om budskapet och tar det till mig.



/Vida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0