Köttbullebarn

2008-06-20 @ 11:01:39

Idag åker jag till G-torp och firar midsommar med David! Jag är ju s.k. köttbullebarn - dvs håller mig till köttbullar och potatis på jul, midsommar, påsk och alla andra såna högtider - så vi tänkte fixa till lite fläskfilé och sånt gott för att få lite variation. Men köttbullarna går inte att vara utan, och här har vi då problemet. Kinkiga jag har väldigt svårt för rått kött, och får kräk-känslor bara av tanken att kleta ihop de där bullarna till små bollar.

"Men du rullar ju negerbollar jättebra, då kan du göra köttbullar också" säger David. Öhöhö neeejj det är inte riktigt samma sak älskling. Uh.

Hur ska det här gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0