Jag har åkt mini-flygplan!

2008-06-01 @ 23:54:21

Jaaapp jag överlevde det också haha.. Det var roligt, och kändes förvånande tryggt trots att planet var så litet. Vi åkte i en timma och hann ända till Lysekil och massa andra små rundturer. Vädret kunde inte varit bättre, inte ett moln på himlen. Det var lite soldisigt bara, så korten blev tyvärr lite suddiga här och där.

Men en riktigt cool födelsedagspresent alltså, tack Johan och Laila!


(Klicka på bilderna för förstoring)


 
  
 


Over and out!

Kommentarer
Postat av: J

Låter som att du hade en helt underbar kväll.

Härligt! Grym födelsedagspresent!

Mängder med positiv och stark energi till dig...

2008-06-02 @ 08:19:47
Postat av: vindensmelodi

Vilka häfriga bilder! Oj, vad kul ni måste ha haft :-) En upplevelse som heter duga :-)

2008-06-02 @ 10:58:24
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: aina

pilotbrillorna är på också, vad passande! ;)

2008-06-02 @ 13:10:22
Postat av: Carina

Hej vännen, vilken härlig födelsedagspresent! Det är modigt gjort, långt iftån alla skulle våga, men man skall ha ett öppet sinne och våga göra saker, då växer man som människa och det är en härlig känsla. Läser din blogg varje dag och jag tycker att du är fantastisk och härligt stark och positiv! Fortsätt så, ska du se att du är nere i normalvärdena snart! Härligt! Såg att du varit inne hos mig och det skall jag säga Brännö-dagarna är GULD värda! Är lite avundsjuk på att du fått låna hund (gudomligt söt!), skall försöka tigga till mig en oxå;o)!Ha en härlig fortsättning på dagen. Ger dig massa kramar!

2008-06-02 @ 13:22:28
URL: http://carinaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0