I dare you

2008-06-06 @ 18:45:30

Jag kom att tänka på det här med hotellfrukost. När man bor på hotell brukar man ju bara gå ner och käka på morgonen, det är ingen som ifrågasätter det. Så om man är hungrig någon morgon och känner för lite roligare frukost borde man ju kunna smita in på närmsta hotell och sno till sig lite liksom?

Eller ja, om man är lite sådär ohederlig och inte har något samvete förstås. Men så är det ju lite svårt i en liten stad som min, vi har ju bara fyra hotell eller nåt. Så tro inte att jag ska göra verklighet av min egna lömska plan, men om ni nappar på detta så skulle jag nog rekommendara Stockholm eller Göteborg.
Hahah... Lycka till!

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

:-)) Hahhaaa ASG!!! Det där har jag faktiskt också tänkt på,,, det borde ju vara lätt som en plätt!!!

Men jag har aldrig vågat prova,,, är nog lite för ärlig och harig för det :-)

2008-06-07 @ 00:25:40
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha jag menar det, inga problem liksom XD

Det är nästan en sån där "dum" sak man bara ska gjort nån gång i livet, som att planka in på badhuset och liknande. Satans otyg med andra ord haha :D

2008-06-07 @ 01:37:17
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: L0isa

Hallå!



Känner faktiskt ett par personer som har, eller brukar trampa in på hotell och käkat frukost... Jag kan tycka det är lite komiskt!!



Läste din artikel i TTELA idag och gled in här på din blogg - Va positiv du är och f*n va starkt av dig. Jag får dåligt samvete hur satans negativ jag är just nu för att jag har motgångar som jag, innan jag läst din blogg, tyckte va stora.... har tänkt om lite...hrm



If you have a set back, dont take a step back

get ready for your comeback!



/L

2008-06-24 @ 10:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0