Lätt att vara efterklok

2008-06-24 @ 18:48:35

Oj vad konstigt det här känns, sitter vid den stationära datorn för första gången på ehm.. ja några månader i alla fall. Gårdagen gick nämligen inte riiiktigt som jag ville:

¤ Jag försov mig ett par timmar så jag började dagen lite stressad - ingen bra idé! 

¤ En virrig sjöterska från hemsjukvården spillde blod på min nya fina (vita) tröja jag beställt från Asos. Hon tog dessutom ungefär 1½ timma på sig totalt och det gjorde ju inte mig mindre stressad eftersom de skulle komma från tidningen vilken minut som helst.. Men intervjun gick ju bra ändå!

¤ Min hääärlige lilla kusin spillde ett fullt glas vatten på min laptop (a.k.a mitt liv) så nu är den paj. Man bara hörde hur den dog, "pooouff...!" Nästan lite tragiskt.

Så mitt tips för dagen kan ju vara det här: Låt det inte påverka dig om dagen börjar dåligt, försök tänka om. Annars blir det tyvärr såhär, så nu har jag lärt mig det hehe.. Man lär sig nåt nytt varje dag!

Kommentarer
Postat av: Petter Samulin

Jo min kväll den blev bättre sen, hade bara en liten svacka där med den låten.. Pufs jobbig dag där när allting går fel, men saker fixar sig! Vad hände för trevligt idag annars, eftersom du bara nämner gårdagen?

2008-06-24 @ 23:29:06
URL: http://pettersamulin.blogspot.com
Postat av: Sandra

åh fy, verkar som du hade en riktigt tuff dag! bara att försöka få dagen efter att bli bättre :)

2008-06-26 @ 12:21:08
URL: http://bonbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0