Helt sinnessjukt!

2008-06-14 @ 18:11:43

Home sweet home..! Resan gick okej, men jag är grymt trött nu så min gamla goa soffa kallar på mig... "kom och soooov ...! och kolla på tv det har du ju inte gjort på en hel vecka..!" Det trodde jag aldrig jag skulle klara, men jag har haft det så bra så jag har knappt tänkt på det.

Jo, nu till det sinnessjuka. Jag har ju redan "dragit till mig" en grej häromdagen. Nu har det hänt igen! Hela veckan har jag gått och tänkt att jag vill ha en klocka, en sån där lite större och rund. Och i förrgår såg jag på tv en exakt sån, och sa: "Den ska jag ha!" Nu såg jag den framför mig och det var helt självklart att en sån ska jag ju ha. Sen släppte jag bara det.

Nu när vi kom hem hade min syster fått en sälj-bonus på jobbet, och gav mig en present. Vad tror ni det var? Den klockan! På pricken! Här är den på bilden därnere.. och jag kan ju avslöja att kameran jag tog bilden med var den andra saken jag "drog till mig" hihi..



Jag och D pratade nämligen om att vi ville ha en systemkamera. Vi bestämde att ja, en sån ska vi ha, och sen släppte vi det. Dagen efter satt jag i vårt rum hos min moster. Hennes man kom in och grävde lite i ett skåp och drog fram en jättefin systemkamera och frågade om jag inte ville ha den, för han hade bara använt den en gång och är inte särskilt intresserad -och han hade inte under några omständigheter kunnat veta att jag ville ha en!

Är det här inte helt sinnessjukt så säg, jag är alldeles utom mig - The Secret funkar säger jag ju!!

Kommentarer
Postat av: Vida

Japp, det är the secret rakt av. Det är bara att fortsätta att fokusera på det du vill ha :)

Postat av: vindensmelodi

Vad fränt! :-) Jag kan inte vänta,,,,

2008-06-14 @ 23:22:37
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Surya

häftigt!!! Tänk: kan du dra till dig materiella saker kan du lika väl dra till dig friska celler!

Har själv läst the secret o sett filmen o blev inspirerad av dig nu att läsa om den! Jag har dåligt tålamod o la därför ner "tänket" när jag försökte dra till mig ngt o det inte funkade. men aldrig för sent att börja igen. några tips?!!

Kramar på dig

2008-06-15 @ 18:06:13
URL: http://suryanamaskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0