Fokusering

2008-06-27 @ 21:00:36

Ni ska bara veta vilken tankeverksamhet som pågår hos mig just nu haha.. Illamåendet har klängt sig fast, så nu försöker jag bara tänka bort det. "Jag mår fantastiskt bra, och mår bättre och bättre och bättre för varje minut som går". Det hjälper faktiskt. Hur konstigt det än låter.

Det gäller bara att fokusera så fixar det sig. Jag måste ju i alla fall få i mig min dagliga deciliter blåbär, både gott och fullt med antioxidanter som är bra mot cancer. Ska nog kolla på film nu, det känns som en bra idé!

Kommentarer
Postat av: Alisa

Du är styrkan själv!:)

2008-06-27 @ 21:22:57
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Halloj,,, nu är jag tillbaka,,, har läst igenom din blogg nu,,, så att jag håller mig uppdaterad :-) Härligt att du fått börja med cellgifterna igen,,,, att dina levervärden blivit så bra att du kan fortsätta nu,,, och superkul att du fått 5000:- Unna dig något riktigt lyxigt, fint oj, vad kul,,,, jag blir så glad för din skull,,, och repotaget var jättebra,,, du är sååå fin och sååå söt! Och SÅÅÅÅ stark!



Kärlek, energi och kraft,,,, har jag sänt dig hela veckan även om jag inte kunnat vara inne på bloggen,,,

Kram!

2008-06-27 @ 22:32:52
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Caroline

Har strack last din blogg nu, fran forsta inlagget till det sista. Du ar en riktig inspiration, sa himla stark! Du ska verkligen vara stolt over dej sjalv, jag beundrar manniskor som du.. Det ar klart att du kommer att klara det har!!! Kul att lasa en blogg med lite positiv kansla, det far mej pa gott humor!

Ha en bra dag! :)

2008-06-28 @ 03:25:44
URL: http://taboush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0