En rolig grej

2008-06-17 @ 14:17:24

Jag har nåt på g som är lite småkul, kommer kanske med det lilla avslöjandet senare så håll ögonen öppna !

Har tränat armarna en stund nu, och när David kommer lite senare ska han nog få ta med mig på en promenad. Hoppas nästan att det kommer lite regn, det är rätt mysigt att gå i regnet tycker jag. I alla fall när det är sådär ljummet i luften och vindstilla. Tänk vad mycket mer jag uppskattar såna "små" saker numera. Det är ju så det ska vara egentligen?

ÅH, jaaa! Det regnar igen! Haha mina böner är hörda.


Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Det är underbart att se på livet så,,,det är ju liksom det som är att leva :-)

2008-06-17 @ 14:40:20
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0