Ät inte upp mig!

2008-07-14 @ 23:29:54

Om man skulle beskriva min dagsform med ett ord skulle det vara zombie. Nu sådär lagom till elva på kvällen har jag börjat vakna till liv, haha. Sitter här med lite kvällsmat - en stooor tallrik melon, hembakt bröd och en ostknäckis - och ska läsa igenom min dagliga blogglista.

Oj. Sex & the city har börjat, nu ställdes min simultanförmåga på prov. Det här inlägget kommer ta tid att skriva, haha.

Trots att det var kyligt och mitt zombie-tillstånd var väldigt påtagligt kände jag att jag gärna ville komma ut lite. Så det blev en lunch på något avskilt slusscafé i Vänersborg. Jag satt med Naiad i knät och värmde mina kalla händer runt en latte. Plötsligt börjar hunden morra. Och jag känner att nåt nafsar på mina tår, waaahaha vad är det här nu då??

Jo.. en hungrig igelgott.


(Observera mitt desperata försök att inte bli uppäten)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, så söt den lille krabaten var ;)

slusscafe`t i Vänersborg (Brinkebergskullles sluss) är jättemysigt tycker jag, men det kan vara för att jag jobbade där sommaren -94 och träffade då min bättre hälft där.

Vi håller ju ihop än och har två underbara barn tillsammans + två bonusbarn. Men jag kan rekomendera att åka dit och ta en fika och en promenix i den fina omgivningen, går man tillräckligt långt kommer man till Onsjö golfbana, om man nu skulle vilja det.

Åh det blev ett långt inlägg det här, hoppas du överlever haha

Kram / Marie

2008-07-15 @ 10:14:22
Postat av: Marie

Hej igen, glömde ju att önska dig en trevlig dag, så

... ha en trevlig dag :)

/Marie

2008-07-15 @ 10:20:11
Postat av: Madde

Marie: Ja just det, Brinkeberg det var så det hette! Håller med, jättemysigt och trevlig personal dessutom. Hehe jasså det var där ni träffades, alltid härligt med goa minnen :) Kram på dig!

2008-07-15 @ 10:22:23
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: johan

hmm tänkte cykla till vänerborg idag, men har dom rovdjursigelkottar så får det nog bli någon annanstans....tack för varningen....(snygg fotparad by the way)

2008-07-15 @ 10:28:54
Postat av: aina

Oj vad långa ben igelkotten hade haha har aldrig sett en igelkott i den poosen förut.

Btw tror jag det får bli ljusbrunt/röd nu. och ev. en hemma permanent så man får lite volym.

Tack för kommentaren! Hade!

Kramar

2008-07-15 @ 11:17:03
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: melinda

mouhaha vad gulligt :D igelkottar är ju så himla söta! vad ballt att den var så pass tam! jag önskar att jag oxå kunde få träffa en sån tam igelkott :)

2008-07-15 @ 11:57:42
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 03:20:06
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0