Torsdag

2008-07-18 @ 00:38:04

Nu så..! Sitter åter igen och tränar upp min simultanförmåga, kom precis hem och det är ju SATC på tv.

Har som sagt haft massor att göra idag, så det har varit roligt! På förmiddagen kom Magnus och Gösta, som gav mig healing. Mer om det strax. Efter healingen var jag väldigt trött så jag och David kollade igenom några avsnitt av den nyaste säsongen av Scrubs. Haha helt klart den BÄSTA säsongen av alla, har nog aldrig skrattat så åt Scrubs! Love it.

(Ojoj nu ringer D och jag gör nu TRE saker samtidigt - jag börjar ju bli bra på det här alltså haha..)

Sen tyckte vi att det var dags att ta tag i att borsta tänderna på Naiad och det gick förvånansvärt bra, hon var jätteduktig! Så nu blir mina morgnar lite mer mysiga istället för stinky he he..

När det var dags för David att kila iväg kom Sofia och Elin som ett brev på posten, så där satt vi sen till ungefär halv åtta och skvallade loss! Är så glaaad att de är hemma igen, har saknat dem massor.

Sen så var det ju såndär härlig kvällssol så jag och pappa tog bilen och bara åkte runt, alltid lika avslappnande tycker jag! Sist men inte minst stannade vi till hemma hos honom någon timma för att norpa en av hans hemmagjorda ökända dödsgoda bullar.. De går bara inte att motstå, hur mycket man än försöker. Det är nog omöjligt.

Har haft det så bra med allihop idag, men den bästa tiden på dygnet är trots allt när jag bara får tid för mig själv. Som nu. Puuuh..! 

Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

Jag hittade just hit, till dig. Men en sak ärsäker jag kommer att återkomma och följa dig hela vägen tills du är frisk. Då bjuder jag på en glass :-D



Kram



PC

2008-07-18 @ 00:51:52
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0