Jajusteja..

2008-07-11 @ 02:35:26

Just det ja det hade jag glömt, måste ställa klockan på kl 10. Måste ju vara fastande minst 4-5 timmar innan jag tar cellgiftstabletten. Förutsatt att provsvaren är tillräckligt bra nu då, men det är väl klart att de är, va!

Men jag vill ju inte göra samma misstag som sist, dvs. glömma ställa klockan och svälta lite smått pga missad frukost hehe. Det var ju ingen hit.

De snygga rosa monsterpillrena.
Haha de är ju bara stylish, kan inte släppa det..



Klockan 10 alltså.. innebär det att jag borde sova nu då kanske..?
Hm. Näe.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej,

Håller fortfarande tummarna för dig, som jag nämnde tidigare så krampade det lite men det var ingen fara, men nu har dom bannemej domnat bort haha men det är lugnt behöver inte mina tummar till nåt viktigare ändå hahaha ;)

Ha det prima ballerina

2008-07-11 @ 09:52:46
Postat av: vindensmelodi

Kikar in då och då även om jag har "semester" :-)) Håller fortfaranda alla tummar och tår för dig. Hoppas ryggen känns bättre.



Kram och kärlek.



2008-07-11 @ 11:14:21
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Marie och VM: Haha vad härliga ni är! Ryggen är ju som den är, men det är bara att vänta tills det går över :)

2008-07-11 @ 18:28:04
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0