Vet inte ...

2008-07-26 @ 04:19:58

Vill inte deppa ner någon men jag måste få skriva av nig. Så om du är på "tycka synd om-humör"  så kan du hoppa över det här inlägget - sluta läsa nu i så fall mina goingar, okej..?

Vet inte ens vad jag ska säga just nu. Har varit väldigt ledsen, frustrerad och arg idag.. Det beror på en rad olika händelser. Jag känner att jag inte har någon kontroll på vad som händer, känner mig nonchalerad och pushad på ett sätt jag inte mår det minsta bra av.   

Det har känts som att jag bara gått sönder under dagen -  vilket jag i och för sig har gjort också på sätt och vis; har knäckt till ryggen två ggr till. Allt var ju jättebra igår men imorse när vi skulle gå ut och sätta oss i sjukhusparken och personalen skulle flytta mig till en rullstol knäckte ryggen igen när de skulle flytta mig från sängen. Jag sa hur jag ville att de skulle göra för att undvika ytterligare smärta, men polletten trillade inte riktigt ner. Lyssna på vad jag säger så kanske kan få tillbaka privilegiet att röra mig igen!

Okej, jag vet attt de menarr väl, och har gjort bra saker också som jag skrivit förut så är de jättegulliga och hjälpsamma.

Men nu är jag tillbaka på ruta ett igen och det gör mig bara så hjälplös och arg, speciellt och framför allt pga att det inte händer nåt med  cellgifterna heller!

Åh nej nu orkar jag inte mer för tillfället...måste få smärtstillande så jag kan sova..

Kommentarer
Postat av: Mia

jag skall inte "ynka" dig, eftersom du inte tycker om sånt:D



men det där med sjukvården, dom kan vara superbra...men ibland undrar man ifall dom ens har gått någon utbildning:/



tänker på dig!



kram

2008-07-26 @ 11:19:32
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: johan

Hang in there....man måste få utlopp för vad man känner annars exploderar man...du ÄR definitivt den starkaste och positivaste jag någonsin stött på...(och då har vi ändå aldrig pratat)

2008-07-26 @ 11:24:58
Postat av: Elisabet

Varmaste, Varmaste Kram och Varmaste tankar som finns. Du fixar det här Madde, även om det tar längre tid och det går lite snåriga vägar. I mål ska du, så du vet det!

Kram/Elisabet





2008-07-26 @ 13:39:30
Postat av: lena hulten

Hej Madde.Ska inte ynka dig..Vill bara påminna dig att du har läst The Secret.:Kom ihåg(även när det är jobbigt)..Jag mår fantastiskt bra..Jag känner mig pigg och frisk.Skickar en av mina tankar också.."här kommer bara positiva tankar in".Dagens pepps från mig till dig.Jag vet och förstår hur du känner dig.Men imorgon är en annan dag.Kom igen..(igen).Varma kramar från Lena i UK

2008-07-26 @ 16:55:21
Postat av: Moa

Hej tjejen! Tänkte tillkänna ge mig som en av dina trogna bloggläsare och samtidigt passa på att säga att du är hur cool som helst! När jag har problem, stora fast oftast små, brukar jag gå in här och låta mig peppas av all din positivitet! Du har helt rätt i att inställningen till saker och ting betyder allt. Fast ibland måste man ju även släppa ut lite frustration genom ventilen för att fortsätta orka peppa. Många lycka till-kramar!

2008-07-26 @ 17:16:46
Postat av: Micaela

uhm..



Du e bäst! :) Jag tror på dig!





åh. Gah. Måste läsa the secret.. glömmer det hela tiden..

2008-07-28 @ 01:49:29
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0