Grrr för grillat, mmmhh

2008-07-05 @ 14:11:04

Haha nämen hoppsan, det råkade ju bli sådär sent igår igen. Jag är hopplös, borde verkligen försöka vända tillbaka dygnet. Men jag gillar att sitta uppe på natten, jag är mer kreativ och får så bra idéer då. Inte jämt förstås haha.. men ibland. Det finns ingen som stör och sen framåt småtimmarna när fåglarna börjar kvittra känns det sådär småmysigt. Vid det laget brukar klockan vara runt 4 så då är man lagom rofylld för att sova. Låter inte det som en väldigt bra anledning att inte vända tillbaka dygnet?

Och så en kort update: Metadonet fortsätter tyvärr bråka, det blev lika mycket ont i levern inatt som natten innan så inte mycket sömn med andra ord. Men det är bara att bita ihop några dagar till. Den smärtstillande effekten byggs ju upp gradvis, så snart blir det bra tror jag! Något väldigt glädjande är att jag inte mått illa alls idag, yeeey !

Ska göra grillspett lite senare, det var så längesen jag åt det! Jag bara älskar grillat; det ska vara gott marinerat kött med massa zuccini, paprika, ananas, sparris.. Kan fortsätta i en evighet. Grrr för grillat säger jag bara! 

Nu ska jag slänga ut en madrass och massa kuddar på skugg-balkongen och vila en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0