Ryggskott

2008-07-10 @ 18:03:14

Dagen började superbra - jag hade inte ont alls inatt, och fick hela 9 timmars perfekt sömn!

Sen hände nåt mindre kul. Jag stod upp, rakt upp som vanligt och gjorde ingenting. Då plötsligt högg det till i ryggen och jag bara föll ihop, tappade andan och kunde inte röra mig! Jag blev livrädd, trodde jag var på väg att bryta ryggen eller nåt, samtidigt som jag fick panik eftersom jag tappat medicinerna på mattan i fallet - hunden får bara inte få i sig dem!!

Som tur var så var mamma hemma och kom till undsättning med en gång. Misstänker att det är ryggskott. Det var ju på precis samma ställe jag sträckte mig förra veckan, och har känt av det då och då hela tiden så jag är inte särskilt orolig. Men får ta det väldigt lugnt idag så får läkaren kolla på det imorgon.

Nu sitter jag på balkongen under parasollet och har det chill. Alldeles lagom varmt och så blåser det lite lätt, det här är livskvalitét kan jag säga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

zon salva hjälper alltid en bit på traven vid ryggont! =)

2008-07-10 @ 18:05:16
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: Lena

Låter inge vidare..kan du inte gå iväg till en massör som kan mjuka upp ryggen åt dig? Varm vetekudde brukar göra lite gott oxå..för stunden i alla fall.Nu ska jag oxå ut o njuta på min balkong, ha det gott! Kram

2008-07-10 @ 19:25:34
Postat av: Madde svarar

Lena: Jaa just det, bra idé med vetekudden den hade jag glömt att jag har. Får ta och värma den! Ska eventuellt på spa över dagen nästa vecka, får nog ta mig en massagebehandling då :)

Ha en härlig kväll på balkongen nu! Kram på dig

2008-07-10 @ 19:34:13
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: Surya

hej gumman! e det ryggskott så försök att röra dig så mkt som möjligt! cykla e bra! kram

2008-07-10 @ 20:51:15
URL: http://suryanamaskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0