Vilken vändning!

2008-07-24 @ 02:51:04

Oooh vad skönt det är att ha någon som alltid lyssnar och har den där lilla förmågan att göra allt bra igen. Så fort D kom och jag fick prata av mig vände allt. Han vet hur jag ska tacklas, bli glad igen och sväva på små rosa moln haha.


Det blev terassen som "vanligt", men ikväll var det lite speciellt eftersom att fjortis.. ehm förlåt fjordfestivalen (he he internskämt bland trestads-bor) kickade igång så smått här i Uddevalla ikväll. Vid tio kom pappa med pizza, öppnade fönstrena på vid gavel och så lyssnade vi på rockcover-band från kvällens bästa utsiktsläge!




Pizza, mmmh!


Kolla däruppe i vänstra hörnet,
ser nästan ut som ett litet UFO ju!




Men med andra ord så fick kvällen en helvändning!

Jag kom på en sak! Någon som vet om de har några fyrverkerier på fjordfestivallen som är värda att se? Missade ju dem på Fallens Dagar och jag tycker det kan vara mysigt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej,

Så härligt att du fick en bra avslutning på dagen,tänk att det bara kan vända så där när man får vara tillsammans med dom man älskar mest, underbart :)

Det där med fyrverkerier på "fjordis" har jag ingen aning om, har aldrig hört nån prata om några fyrverkerier där, men man vet aldrig.

Ha en toppenbra dag

/Marie

2008-07-24 @ 09:17:34
Postat av: DAVE

Fina ord sötnos:)

Du är väl för go!

Ja det var väldigt mysigt.

Snart så kommer vi hitta på kul saker som bara den!

david har semester snart!

2008-07-24 @ 11:34:00
URL: http://therealcolombo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0