Singing in the rain

2008-07-06 @ 00:56:13

Det regnar ute, äntligen! Jag och D gick ut på en prommis med Naiad nyss, vi tog en rätt lång och rask runda med lite singing in the rain hehe.. mys.

Jag har verkligen ansträngt mig de senaste dagarna när det gäller träningen. Verkligen försökt; tränat på Orbitreken för att få igång musklerna, tagit extra långa promenader, gått lite extra snabbt för att få upp flåset. Speciellt igår och idag. Det känns så jävla bra! 

Okej, igår tog jag i liiite för mycket. När vi skulle hem från Anita på natten, då gav jag mig fasen på att jag skulle knata på allt vad jag kunde så det blev både skavsår, utmattning och onödig smärta. Som jag nämnt förut kan jag bli lite för ivrig när jag får för mig nåt haha.. skärpning nu.

Men så fort jag får mindre ont ska jag ta tag i det ännu mer, det är så otroligt viktigt för att jag ska komma tillbaka till det "normala".. Åh vad jag längtar dit, till det normala. Jag ska inte ta ut mig, jag tar det i min egen takt. Men jag känner att det är roligt nu, att jag verkligen vill! Innan har det mest känts som ett tvång, men nu blir det andra bullar!


Kanske sockerfria bullar? För vet ni vad, man kan tydligen få diabetes av kortisonet! Waaah... Men det kommer jag slippa. Jag blir bara frisk av kortison. Det ger mig bara positiva resultat. Jag är frisk, från topp till tå och jag blir friskare för varje dag som går. Så!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Du är Stark! Du är den som ska bli Frisk snart! Du är värdefull! Du är helt Unik, Madde!

Kram/Elisabet

2008-07-06 @ 01:05:40
Postat av: Madde svarar

Elisabet vad du skämmer bort mig haha.. tack för att du peppar mig så, jag blir alltid lika glad :) Kram!

2008-07-06 @ 02:35:53
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: Marie

Tänk om alla var lika positiva till livet som du, jag vet ingen som ser så positivt på allt, till och med dom små tingen som en promenad i regnet.

Du ser något gott i allt, och det tycker jag är så underbart med dig. Ditt "glada" sätt att skriva på smittar av sig :)

Jag blir på nåt sätt glad av att läsa din blogg, mitt i allt det tråkiga så finner du det roliga

Kämpa på, för det är klart att du blir frisk, något annat finns inte.

Kram Marie

2008-07-06 @ 10:31:48
Postat av: Lovisa

Du är verkligen såå cool! ;)

Kämpa på! :D

2008-07-06 @ 12:26:33
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du är verkligen såå cool! ;)

Kämpa på! :D

2008-07-06 @ 12:26:35
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Marie: Vad skönt att det smittar av sig :) Det är de "små" sakerna man lätt missar att uppskatta.. Finns så mycket om man bara tänker efter lite :) kram!

2008-07-06 @ 20:34:48
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0