Scrubs-maraton

2008-07-05 @ 16:55:28

Ikväll är det Scrubs-maraton på tv6 mellan kl. 18.00 till 23.30, vilken lycka! Men eftersom det var en så fin dag bad jag morfar spela in det - det blir ju perfekt, då kan jag kolla när jag vill och dessutom slippa köpa boxen! Och så kan jag och David hitta på nåt annat kul istället, han är nog inte så jättepepp på att sitta i 6 timmar framför tv:n ändå he he.

Har sovit ända fram till nu, det var skönt så skönt.. Och D är på ingång så nu ska vi skriva en liten inköpslista och handla grillgrejor!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Scrubs är bra! :)

2008-07-05 @ 17:45:08
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Anita Larsson

Hej Madde!

Vill bara säga vad glad jag blev igår när ni kom och hälsade på, och speciellt över att du var med!! och Naiad förstås! Gör gärna om det! Idag var vi på Brinkebergs kulle i Vänersborg och fikade. Himla mysigt där! Vi får ta oss en sväng dit någon kväll eller dag och mysa till oss med goda mackor och härlig glass!

Hoppas grillmiddagen blev bra!

Kramar från mig!

Hälsa mor, David och Naiad, och Tina förstås om hon är kvar hos er!

Anita

2008-07-05 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0