Oj..

2008-07-02 @ 02:30:46

Nu var det ett par timmar sen jag tog kvällsdosen. Jag skulle ta både Metadon och Oxycontin så det gjorde jag. Det blev väldigt obehagligt, för efter någon timma började allt snurra och ha sig. Läskigt..

På dagen var det ju "bara" Metadonet, då hade jag lite ont istället. Det var ju i och för sig allra första tabletten så det var inte så konstigt.

Men det är väl så här det är några dagar, sen tror jag det kommer bli hur bra som helst! Min kontakt på smärtteamet vet ju vad hon pratar om, så det känns väldigt tryggt trots allt.

Nä vet ni vad mina goingar, jag ska nog ta och sova nu. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Madde!

Är nu hemma igen efter en New York semester. Så mycket folk......och väldigt mycket att uppleva.

Har tänkt mycket på dig och hur du har det.

En Varm Kram och många Varma tankar skickar jag till dig

/Elisabet

2008-07-02 @ 10:58:36
Postat av: vindensmelodi

Ja, det kan vara läskigt när man reagerar starkare på de första tabletterna, men det stillar sig allt eftersom :-)

Du är ju trygg i att ha bra kontaketer med teamet på sjukan - härligt.

2008-07-02 @ 11:35:58
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Elisabet: Ååh New York, nu blir jag avis! Låter alldeles underbart. Har allt saknat dig här på bloggen, skönt att ha dig tillbaka :)



Vindensmelodi: Precis, det går ju alltid över som tur är!

Ja det känns bra att ha en så bra kontakt, det har varit så många man inte kunnat lita riktigt på tidigare i olika situationer. Så när det funkar blir man ju extra glad :)

2008-07-02 @ 13:03:35
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0