Och vinnaren är...

2008-07-12 @ 00:23:23

Herregud vilken beslutsångest jag har haft! Fast efter många om och men har jag bestämt mig, och vinnaren är: JOHAN!

En motivering är kanske på sin plats också och ja, det var ju den konstigaste komplimangen jag var ute efter. Och jag måste faktiskt säga att konstigare komplimang har jag inte hört, haha! Så grattis Johan!



Och tack alla andra för era härliga bidrag, jag har suttit här i soffan och småfnissat väldigt bra de senaste två dagarna. Får nog styra upp nåt sånt här igen, men då lovar jag att planera lite bättre! Och kanske fixa nåt kul pris om jag lyckas vara så kreativ ;)

Men men, det var den lilla mini-tävlingen, hoppas ni tyckte det var lika roligt som jag!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Hej du, goa människa. Synd att jag missade tävlingen, annars hade jag bidragit med mitt bidrag med. Skitskojiga komplimanger!



Har förresten kommit in på universitetet. :O

2008-07-12 @ 00:29:22
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com
Postat av: Elisabet

Grattis Johan!

2008-07-12 @ 07:22:07
Postat av: johan

haha tack !!!! mötte en hög med lidköpingsbor på bluesfestival i helgen....mycket skrattande blev det...

2008-07-14 @ 13:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0