Natt-latte is the shit

2008-07-19 @ 02:38:37

Det är jättemysigt här faktiskt. Helt nyrenoverad avdelning, rummet är jättestort med platt-tv med bra kanaler och allt man kan önska sig. Får smärtstillande intravenöst regelbundet här nu. Skönt att kunna slappna av i musklerna, det var ett tag sen jag kunnat göra det! Ligger här och mumsar på lite färska hallon, sicken gottegris jag är, he he.


Laptopen i högsta hugg och Saw 2 på tv!


Någonting som också är väldigt gott är caffe latte, men det går ju inte att dricka på kvällen om man inte vill bli helt hyperaktiv. Så jag provade koffeinfritt igår. Mmmmh, min nya bästis - natt-latte!

Nej nu får jag nog koppla ur mig här, de kommer säkerligen envisas med att väcka mig kl 8 eller nåt. Men då får det minsann bli en morgon-latte tror jag!

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Gommoron, madde! Hoppas att du får din morgon-latte snart. Hoppas också att samärtan är betydligt bättre idag. Allt gott till dig!!!

Kram/Elisabet

2008-07-19 @ 07:11:42
Postat av: Vida

Mmmmm, latte är gott i alla lägen! Hoppas din rygg blir bättre snart så att du kan åka hem...

Postat av: Mia

usch då:/ men hoppas att det blir bra i ryggen så du slipper ha ont. kram!

2008-07-19 @ 10:35:23
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Thia

Du är grym. Verkligen. Ville bara säga de. Älskar att läsa din blogg, man blir bara så glad för att du är så positiv till allt hela tiden. Massa lycka till.

2008-07-19 @ 13:43:22
URL: http://thiaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0