Hur gick det till?

2008-07-08 @ 14:13:58

Åh herregud. Katastrof. Jag har missat Våra bästa år! Hur fasen gick det till? Eller ja.. jag har varit lite halvgroggy nu för jag vart tvungen att ta massa extra smärtstillande. Har pratat med smärtteamet också och jag ska höja Metadonet mer från och med idag. (Det var inte en dag för tidigt kan jag ju säga, levern bråkar med mig rejält nu)

Så det var därför jag missade Days, jag var lite borta i bollen helt enkelt. Hahah så sorgligt.. Tur att det går i repris imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

www.days.nu kan du ladda ner avsnitten om du skulle missa något. :) Du kan även kolla på USA avsnitten, som är 4 år före oss. ;)



Det enda du behöver göra är att registrera dig. =)

2008-07-08 @ 14:46:50
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hittade en låt på min dator med popfabriken igår. Den är så himla bra. "Learn to drink beer like a man!" haha

Du sjunger så bra Madde!

Tänker på dig!

Kramar aina

2008-07-08 @ 15:59:06
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: melinda

okej, när fick du reda på din diagnos?

jag läste om att du sa att 20% överlever den här sortens cancer, men vad är genomsnitts åldern då?

100% överlever inte livet, de är en sak som är säker iallafall! Men du är inte en av dom "där" 20procenten, det märks, du verkar ha en enorm livsglädje och det är sånt som räknas! Vilken bra förebild du är!

Ha en trevlig dag!

2008-07-08 @ 16:20:33
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Hej du glada människa !

Hur jag hittade din blogg vet jag inte - bara att det var tur, för det är roligt och inspirerande att läsa trots din bistra verklighet.

Det blir nog lite semesteruppehåll i läsandet - så tills dess ha en bra och smärtfri sommar !

Hälsningar från Skåne

2008-07-08 @ 16:22:51
Postat av: Daniel

Tack lov går repriser. Borde du kanske inhandla en video?

2008-07-08 @ 16:47:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lena

Hej Madde,

Vill bara ge dig en stor KRAM för att du är så bra! Ramlade in på din blogg för nån månad sen och kan inte sluta tänka på din ENORMA livsglädje och kämparglöd..du har gjort starkt intryck på mig! När jag gnäller över nåt så tänker jag faktiskt på dig och kniper igen, hehe. Var stolt över dig själv Madde! En fighter som du fixar mer än du tror. Många styrkekramar från mig!!

2008-07-08 @ 18:51:07
Postat av: vindensmelodi

Och jag byggde kaninburar för fullt i går kväll och glömde tid och rum,,, Hm, har blivit rätt mycket att göra ute på gården nu, så jag har inte varit inne på bloggen på ett par dagar nu,,, men du vet ju Madde att jag tänker på dig ändå, och skickar dig styrka och kärlek :-)



Kram på dig.

2008-07-08 @ 18:58:33
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Dave

Jag älskar dig. Och saknar dig!

2008-07-08 @ 19:13:53
URL: http://therealcolombo.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hej hjärtat!



Blir alldeles varm när jag läser vad David skriver till Dig. Han är samma klippa som jag är till min älskling som fått den andra cellgiftsbehandlingen idag. Vi åkte ut och metade för att få sinnesro, men tyvärr fick vi inte napp...Nåja, nu är det bara dagar kvar till semester och då ska vi bara ge hän åt varandra...



Puss å kram



Cattis

2008-07-08 @ 21:05:09
Postat av: Madde svarar

Liselotte: Kul att du hittat hit! du är välkommen tillbaka efter semesteruppehållet, och när du vill :)



Lena: Oh, härligt att jag kan sprida lite glädje hehe :D Tack, och en stoor kram till dig!



Cattis: Ja ni är ett sånt otroligt stöd, ställer upp i vått och torrt..! Låter jättemysigt att meta, även fast det inte blev napp :) hoppas han mår okej trots omständigheterna, och att behandligen går som den ska. Puss och massa kram M

2008-07-09 @ 01:21:44
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0