Hmm, what to do..

2008-07-03 @ 14:12:21

Nu är jag hemma igen i alla fall! Min bror och hans sambo kom hem från Bulgarien igår, så jag ska åka dit senare och säga hej. Men nu har jag inget kul att göra, det är lite för varmt fortfarande för att jag ska kunna vara utomhus. Hmm, vad ska man hitta på?

Jag känner mig lite snäll idag. Så jag kanske ska baka lite småkakor till dem? Kan exprimentera fram nåt kul, blir det äckligt så äter dom ju ändå! Haha smart tänkt..

Nämen nåt sånt får det väl bli. Men först blir det en god somrig kycklingsallad.

(Hahah.. skrev jag att jag känner mig "lite snäll"? Ge dem äckliga kakor, det var ju faktiskt lite elakt.. Fast nä, jag kan nog inte göra äckliga kakor, så de kan nog vara lugna..?)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej igen :)

Orka baka i denna värmen är ju beundransvärt, då är du ju verkligen snäll :)

Själv har jag städat hela förmiddagen, ett nödvändigt ont, men vad ska man göra när dammråttorna anfaller hahaha

Ha det gott igelkott

2008-07-03 @ 14:37:16
Postat av: vindensmelodi

Mmm, jag tror säkert att de blir goda :-)

2008-07-03 @ 19:35:16
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Marie: Haha ja iofs, lite snäll är jag väl trots allt. Äsch, dammråttor kan vara sällskap det också? De dansar runt här för fullt i alla fall haha!



Vindensmelodi: Jodå de blev faktiskt rätt goda, yeey :)

2008-07-03 @ 20:25:03
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: Anita o Uno

Jag har oxå bakat kakor idag (fredag).Måste ha nåt gott att mumsa på och gillar INTE onyttiga fabrikskakor.Här är det Dinkel och smör som gäller!

2008-07-04 @ 17:33:56
URL: http://unoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0