Ge mig!

2008-07-11 @ 19:37:21

Jag börjar bli väldigt otålig.. Jag har varit utan riktiga cellgifter hur länge som helst nu.. Måste få prata om det med någon läkare på måndag känner jag. Min ordinarie läkare på Sahlgrenska är på semester så det är svårt att få besked om saker och ting just nu och det är väldigt frustrerande.

Och om de inte ens kan ge mig den här reducerade dosen Vepesid (de rosa monstertabletterna..) utan att behöva lägga in mig på kuppen måste de hitta nåt annat alternativ! Dags för läkarna att jobba på lite nu tycker jag..

Men! En bra sak är att Metadonet har börjat ge bättre effekt, så jag blir mer och mer smärtfri i levern för varje dag nu! Bra bra bra, mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0