Borsta, film och trombocyter

2008-07-16 @ 18:53:43

Här ska det borstas tänder! Fast inte på mig då, eller.. jo jag borstar ju också mina tänder, men jag har varit och köpt tandkräm till hunden. Hon luktar nämligen inte hallon just nu haha.. På morgonen när hon kryper upp och lägger sig på min kudde och drar en djup, härlig suck vaknar man ganska omgående.

David kommer strax och jag tror han skulle ta med Blood Diamond, den har jag hört ska vara bra. Så det blir nog filmkväll lite senare!

Mina trombocyter (som ska vara uppåt 80 för att jag ska få ta cellgiftstabletterna på söndag) dippade ner till 38 häromdagen, men nu har de stigit till 42. Inte mycket men alltid nåt, fortsätt uppåt nu!!

Ryggen känns förresten något bättre idag, har lyckats att både ta mig på en prommis, en sväng till djuraffären och dessutom åkt och handlat på ICA. Fick ju bärhjälp såklart men jag har rört på mig bra i alla fall, det ska man tydligen göra när man har ryggskott? Så nu känner jag mig lite duktig faktiskt he he.

Kommentarer
Postat av: belinda

ont i ryggen? du måste du testa yoga..seriöst, det gör underverk!!

2008-07-16 @ 19:00:37
URL: http://flickanmedoturen.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jasså, du ska borsta tänderna på din lilla hund, Lycka till! Jag har kämpat med sådant också utan större framgång, men ge dig inte.

Hoppas nu att trombocyterna skyndar sig upp så att du kan få dina cellgifttabletter.



En Stärkande Kram som skyndar på så att du blir frisk snart/Elisabet KRAM

2008-07-16 @ 19:36:29
Postat av: Madde svarar Elisabet

Hehe ja det ska bli intressant att se hur detta ska gå! Jag undrar hur jag ska komma åt längst in i den lilla munnen men det ska nog gå det också. :D



Det hoppas jag också, tack och stora kramar till dig med :)

2008-07-16 @ 21:03:35
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: astoria

har du fått naiad nu:)??



haha fyfan varför ska småhundar jämt få tandsten? Vi var tvungna att åka till veterinären med min lilla vovve när vi tillslut inte stog ut med lukten:P 1000kr fattigare och tanbdstenen är redan tillbaka TJOHEJ!



Sorry men jag tror inte tandkrämen kommer att hjälpa;)





KRAM!

2008-07-16 @ 23:35:48
URL: http://astoria.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hoppas allt går så bra som möjligt för dig! Jag har inte haft cancer, men hittade din blogg då jag själv varit inlagd för problem med trombocyter, när jag blev inlagd låg dem nere på 14..! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0