Time flies

2008-08-18 @ 15:58:36

Oh hjälp vad tiden går, bara två dagar kvar tills jag ska hem! Nu gäller det att kämpa på med träningen så jag är i så god form som det bara går, och sen fortsätta med kämpandet hemma. Eller äh.. kämpande, lätt som en plätt eller hur :D

Hajleveroljan började jag ta igår, och örtmedicinerna ska jag börja ta idag. Får inte äta nåt fläskkött, peppar eller paprika när jag äter örterna, så får väl be om nån specialkost. Hm. Peppar. Peppar har man ju i allt liksom. Får hälla på nåt annat kul hehe..

Haha och vet ni, jag hade en liten nu-blev-jag-stolt-över-mig-själv-stund nyss. De kom och frågade om jag ville ha fika, men jag ville faktiskt hellre ha en nektarin. En nektarin! Sen när skulle jag av alla gjort ett sånt galet val..? Men det är verkligen så att när man inte äter så mycket sött så tappar man sötsuget efter ett tag. Så det fick bli en nektarin. Den hära diabetesgrejen förde med sig något bra i alla fall - jag säger ju det, med nåt dåligt kommer alltid nåt positivt!

Kommentarer
Postat av: Paum

Hej Madde! Bra att du får åka hem snart! Nästa gång jag kommer till Trollhättan hälsar jag på dig om du har tid och ork då. Krya på dig

2008-08-18 @ 16:34:34
Postat av: vindensmelodi

Ja, det är verkligen så,,, när man har varit utan socker i någon vecka så börjar sockersuget avta,,,till slut är man överhuvudtaget inta alls sugen på godis och andra sötsaker - kroppen är finurlig :-)

Härligt att du får komma hem nu!



Kramar och kärlek sänder jag dig :-)

2008-08-18 @ 19:52:15
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: aina

Såg att de hade massa örtmedeciner på netto(!)

Bland annat laxolja, blåbär, aloevera tabletter mfl.

Man vet ju inte om det hjälper ngt men skadar ju inte direkt heller om inte annat kanske de är billiga på netto haha =)

Kramar om

2008-08-18 @ 22:49:03
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Jag har nominerat dig gumman!!!!!!



Love to you

2008-08-18 @ 23:19:54
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Elisa

Vad härligt att "känna igen" dig igen. Full med positiva tankebanor och kämpar glöd.

/Elisa

2008-08-19 @ 00:36:22
Postat av: Peter PC Carlsson

Jag har nominerat dig och lagt en länk till din blogg. Nomineringen går ut på att jag anser att du har en bra och viktig blogg.



Motiveringen är: För att du är en inspirationskälla och en anledning till eftertanke!

2008-08-19 @ 11:21:06
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Marie

Så sant som det är sagt:

Det finns inget ont som inte har något gott med sig.

Ha det bäst

/Marie

2008-08-19 @ 18:51:15
Postat av: Daniel

Jag håller med. Du e bäst!

Du ser alltid det positiva å det ska du ha all cred för!

2008-08-19 @ 21:04:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anita o Uno

Peppar peppar ta i trä. Det skall gå som en dans skall du se.Absolut Madde! Du är så peppad med posivitet!

2008-08-19 @ 21:13:04
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Taking Chances

Sweet baby...du är bara typ det underbaraste som finns ju! ;) Snacka om att Naiad kommer att få glädjefnatt när hon äntligen får se dig igen och så ljuvligt d kommer bli att få vara hemma även om d e mkt som måste fixas för att få d att fungera i praktiken oxå!

Ta vara på allt som är DU! =)

Pussarna,kramarna and da love-all for you ;D

2008-08-19 @ 21:24:40
URL: http://takingchances.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jösses, jag beundrar verkligen din ständiga förmåga att vara positiv. Du och din blogg har helt fått mig att ändra mitt tankesätt. Glaset är halvfullt och så... Nej men verkligen, du ska veta att du ändrar faktiskt liv med ditt konstanta positiva tänkande och din härliga förmåga att skriva här på bloggen. Det är ett måste för mig att starta datorn varje dag för att följa det du skriver. Du finns i mina böner.



Mvh Rebecca

2008-08-19 @ 23:00:43
Postat av: dave

Hej love!!

Jag sitter på falkenbergs bibliotek och har kollat upp lite böcker osv inför skolstarten!!



Det är lite segt att man måste fixa böcker till varje ny kurs.. MEEN vilken miini problem!

Morsan och farsan är på beskitningen med bilen vi ev ska köpa. Det vill inte bli lurade, är en säljare som har "Camilla du har fina ögon karaktär". HAHA.Jag älskar dig love!! Kyssar!



Vi hörs senare och hoppas att du har en så bra dag som det bara går!!



2008-08-20 @ 11:53:00
URL: http://therealcolombo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0