Motiverad!

2008-08-04 @ 01:16:13

Nu är jag mer motiverad att komma härifrån än jag varit under hela den tiden jag varit här.Det är ju smidigt här och så men jag vill verkligen hem och ta tag i mitt "riktiga" liv igen, även fast det inte är särskilt mycket annorlunda än hur jag har det här. Jag tror personligen att man bara blir sjukare av att vara på sjukhus, om inte annat så mår man inte psykiskt bättre. 

Har gjort massa framsteg i träningen idag; har först och främst blivit mycket mer rörlig, vilket såklart gör allt lättare. Kan fortfarande inte resa mig upp och stå och gå, men det är inte långt ifrån att jag kan sitta upp med egen styrka nu! Har  tränat mycket med stretching och olika lutningar på rullstolen och det har funkat bra. Så imorgon är det bara att fortsätta i samma stil så är jag uppe och går på nolltid snart!

Kommentarer
Postat av: Mika Hänninen

Underbart med framsteg!!! Det är du verkligen värd!!! Hoppas att det blir en stooooooor fest när du mår bra igen!!! Och att det blir väldigt snart!!!

2008-08-04 @ 01:36:15
Postat av: Sofie

Hej Madde! Jag har suttit uppe o ugglat..visste väl att kunde lita på att du skulle skriva nåt såhärdags!

Jag hoppas du kommer ifrån det där sjukhuset snart... Jag tror inte heller att man mår psykiskt bättre av att vara på sjukhus, tror man mår mycket bättre av att vara hemma/ute och ta till sig nya intryck och bli lite mer stimulerad. Men vad vet jag...

Jag är glad att du mår bättre!! Snart är du ute därifrån!

Vill också säga (hör ihop med anledningen varför jag ugglar) att kom ihåg att berätta för dom ni tycker om att de är underbara! Jag trodde att jag var bra på att visa det men inte denna gång tydligen..och nu har jag gjort honom ledsen i onödan=(

Men, kram på dig!

2008-08-04 @ 01:38:36
Postat av: Alisa

Gud vad glad man blir:) Fortsätt så Madde, du är så stark!:D

2008-08-04 @ 10:09:15
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0