Hej hej igen mina goingar

2008-08-03 @ 03:40:57

Har varit en jättelugn dag idag, det enda jag gjort är i princip att åka runt på stan. Vi tog med lite thaimat från stan; hade samma problem med trappor och sånt idag så vi kunde inte sitta på något trevligt ställe att käka på. Men sängen var allt rätt trevligt och mysigt såhär på en lördagskväll det också måste jag säga, lite lagom sådär!

David kommer vid ett-tiden imorgon, men stannar bara över dagen. Eller ja, det är ju inte så "bara", det blir mys bara han är här!

Ligger som sagt och slumrar till hela tiden, så nu måste jag nog slumra till för natten. Blunder är härmed mitt nya smeknamn.. eh. nä. ;P



He he natti natti på er..

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej,

Kikade bara in för att säga att mina tummar håller för dig än, dom är lite bortdomnade nu vid det här laget men det gör inget haha, använder bara lilla vickevire nu när jag skriver till dig och det går såå bra.

Är helt övertygad om att du kommer hem snart så att du kan se på din nya plasma.

Ha det gott igelkott ;)

2008-08-03 @ 09:43:29
Postat av: Mika Hänninen

Skönt att undersökningen gick bra! Du är en vinnare! Snart byter du bloggen mot scenen!

2008-08-03 @ 12:03:50
Postat av: Linn

Åh : ) Söööta fisken :P

2008-08-07 @ 16:33:21
URL: http://gulletussan.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 03:17:13
URL: http://www.watchsuk.co.uk
Postat av: replica watch

top quality replica watch site http://www.chinamakereplica.com

2011-11-29 @ 07:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0