Tisdagen

2008-08-01 @ 04:47:28

Här är den andra lilla "uppdateringen" från de senaste dagarna; tisdag.

På tisdagen var det dags för skint-undersökningen. Jag var så nervös att ryggen skulle knäckas (vilket den också tyvärr gjorde) så jag fick extra morfin - kanske lite väl mycket haha! Men undersökningen hade tydligen gått som smort. Jag kommer iinte ihåg någonting av den och jag var väldigt groggy hela dagen.

Jag sov en hel del efteråt, men när jag kom i rullstolen till slut vid 5-6 tiden ville jag gå ut på stan. Det var ju dags för middag så jag och pappa satte oss på donken och åt. Men det var ju ett problem - jag var fortfarande väldigt påverkad av morfinet, så jag somnade hela tiden. Hahah det måste sett rätt roligt ut. Då och då slumrade jag till och med till mitt i en tugga, så pappa fick sitta och putta på mig lite diskret hela tiden. Haha ojoj.. Sen gick vi i affärer lite kort, men klockan hade hunnit bli sju så allt stängde.

Då tog vi en rätt lång runda längs kanalen istället. Satte oss och chillade vid vattnet  och det blev en rätt bra dag till slut. Fick en hel del hallucinationer under dagen också. De ska också skrivas om, men inte nu.


Vid kanalen


Blev så himla sugen på en glass och lite frukt,
så vi tog en kort sväng förbi McDonalds igen på tillbakavägen!


Jag tog den gula, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0