Snyggo

2008-04-09 @ 19:14:47

Då var det den tiden på året när det är mindre än en månad kvar till födelsedagen och alla börjar undra vad man önskar sig. Jag tycker det känns så onödigt.. Om jag vill ha nåt kan jag ju köpa det själv, jag har råd. (observera tankesättet, haaa? ) Men just idag hittade jag en telefon som jag inte skulle ha något emot, nämligen Sony Ericsson S500i och ser ut såhär:

mob


Japp, det är det enda jag lyckades fundera ut, förutom möjligtvis den gamla grå klassikern presentkort. Så nu ska ni få höra vad jag kom på. Eftersom jag har en så stor släkt så kan alla lägga 100 spänn var, det borde ju lätt räcka. Där kommer ni allt billigt undan va..!

Nä, men det jag ville luska fram var om någon möjligtvis vet någonting om den här telefonen? Någon som har en sån? Är den bra? Let me know.

Kommentarer
Postat av: Lena

Min kompis har haft den och har bara haft problem med den...så den är nog ingen höjdare..!

2008-04-10 @ 07:27:37
URL: http://trollflikka.blogg.se
Postat av: MaDe

sv: hmm ojdå det låter ju inte bra.. den är ju relativt billig, så man kanske får vad man betalar för :/

2008-04-10 @ 09:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0