Sahlgrenska imorgon

2008-04-20 @ 23:16:46

Det blev en promenad i solen idag precis som jag hade tänkt, det kändes så skööönt. Åt ett smarrigt men nyttigt mellanmål innan det, gott va..

image37



Har fått en tidig födelsedagspresent - en ny madrass! Så nu kan jag äntligen sova i min egen härliga säng utan att riskera att få kroniska ryggsmärtor. Tack mamma!

Jag ska till Sahlgrenska imorgon för att prata med min läkare, vilket jag gör en gång i månaden. Har fått det preliminära svaret på magnetröntgen, men är lite förvirrad. Måste ställa lite frågor till läkaren då, I'll let you know tomorrow.


Sicken cliffhanger va...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hjärtat! Följer allt din blogg, saknar att prata med dig men har inga pengar till telefonkort nu. :( Hörs sa snart lönen har kommit! Pusspuss

2008-04-21 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0