Jag vill, jag vill..

2008-04-06 @ 21:31:21

Det vore så kul att gå ut på krogen igen. Jag kan ju inte dricka nåt, med tanke på att mina mediciner + alkohol = jag däckad i en toalett / dansgolv / buske nånstans. Hursomhelst. Det vore roligt att gå ut och prata med, men framför allt driva med folk. Det kan va rätt kul, speciellt när dom är fulla.. alltså om dom är jätte, jättefulla och tror att de säger jättesmarta och intressanta grejer. hahah vilka bilder jag får i huvet nu... jag måste verkligen gå ut nån gång snart o driva med folk..

Får ju bara hoppas att inget av mina framtida offer läser det här. Eller att de är tillräckligt fulla att de glömt att de läst.

Jag är övertrött, borde sova. Ska nog ta ett bübbelbad.

Kommentarer
Postat av: Morbror-T

Alla vi
här uppe i kungliga huvudsaken önskar dig Madde och David LYCKA TILL och KRAM!

2008-04-07 @ 08:54:14
Postat av: Elin

jag vill också ut på krogen! jag tror du och jag har haft krogtorka lika länge =) vi får ta igen detta när jag kommer hem då kan vi gå o sätta oss i ngn bar o skratta åt alla fulla småbarn =P (vi är ju så gamla nu, hela 20, iaf jag.. du kommer ju snart du med =) )

2008-04-07 @ 19:32:32
Postat av: Madde

haha oja Elin, det tycker jag vi spikar :D

2008-04-07 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0