Jag sa ju det

2008-04-10 @ 02:45:39

Jag sa ju det. Nu är jag jättepigg. Typiskt.

Tänkte att det vore kul att se vad folk tycker och tänker, så jag har från och med idag infört "Veckans fråga"! Det är ju anonymt så va inte skraja nu.

Och angående kommentarer, det är några stycken som undrat om det är okej att läsa och kommentera bloggen. Såklart att det är okej, jag tycker det är jättekul och blir  bara glad! Annars hade jag sagt till, jag lovar.

PS. Åter igen, är det inte nååån som har tips på mat/dryck som man blir trött av? Typ varm mjölk, men det blir jag bara piggare av.. gosh..

Kommentarer
Postat av: Lisa

kamomill te är avslappnande, sedan kan man även sikta in sig på att man drömmer om att man flyger, för då flyger tankarna bort om man koncentrerar sig, man kan även drömma att man vunnit 157 miljoner då är det med lite lättare att sova!!! :D Hmn återkommer om jag kommer på nått mer :D

2008-04-10 @ 14:31:34
URL: http://topnotchhandsome.blogspot.com
Postat av: MaDe

oh tack! får ta och köpa lite kamomillte då. :)

2008-04-10 @ 14:52:37
URL: http://jagefrisk.blogg.se
Postat av: Anonym

pröva att ha i honung i din varma mjölk, har hört att det bildas nå enzymgojs??? äh prova vetja ;P

2008-04-14 @ 23:05:23
URL: http://marielles.blogg.se
Postat av: julia

Jo, koka upp vatten, lägg i lite ingefära i det och låt det stå en stund. ingefära har en sövande effekt. jag har själv testat då jag har sömnproblem och ej vill knapra piller, fungerar helt okej :)

2008-11-20 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0