En tv-nörds bekännelser

2008-04-12 @ 20:19:10

Ikväll hänger jag på kanal 5, massa bra skit. Las Vegas, Sverige pussas & kramas (har inte riktigt bildat en uppfattning om det än dock), CSI Miami, Butterfly Effect och CSI Miami igen.

Har för mig att jag tyckte om Butterfly Effect väldigt mycket för fyra år sen, får se om det fortfarande är så.. Och nu missar ingen att Desperate Housewives börjar igen på tisdag! Men som  ni vet, ingen vardag utan Days of our lives, Grey's Anatomy och Scrubs. Helgerna är såååå långa.....

Åååh varför funkar inte texten på Las Vegas, jag orkar inte anstränga mig idag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, tack! Har saknat henne :)

2008-04-13 @ 11:29:25
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0